Álláslehetőségek
Dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú élelmiszer disztribútor cégünk jókedélyű, szorgalmas csapatába keressük új kollégánkat az alábbi munkakörben:
KEY ACCOUNT MANAGER
Feladatok:
- Folyamatos személyes és elektronikus kapcsolattartás a kezelt vevőkkel, stabil, hosszútávú együttműködés kiépítése.
- A Társaság által kitűzött mennyiségi és minőségi értékesítési célok elérése (forgalom, profitabilitás, disztribúció, polcrészesedés, kihelyezés, elérhetőség).
- A kezelt vevőknél fejlődési lehetőség állandó fókusza, a vállalat pozíciójának folyamatos javítása, listázottság bővítése és optimalizálása, problémakezelés.
- Éves szerződések előkészítése, tárgyalása, megállapodások implementációja.
- Éves tervezéssel kapcsolatos feladatok.
- Kereskedelmi promóciókkal kapcsolatos folyamatok kezelése, ellenőrzése, elemzése (ajánlat, visszaigazolás, végrehajtás).
- Mutatószámok folyamatos követése, elemzése, vevőkkel történő közös értékelése.
- Kétirányú és megfelelő időben történő információ-áramlás biztosítása. Aktuális piaci információk folyamatos begyűjtése, javaslatok, ötletek megosztása a kereskedelmi csapattal.
- Elvárt szintű forecast rendszeres elkészítése a SCM munkatársakkal.
- Napi készletkezelésben történő aktív részvétel – termékek be- és kivezetése során, problémás szavatossági idejű termékek hatékony kezelése.
- Kereskedelmi értekezleteken való aktív és proaktív részvétel.
- Konkurencia nyomon követése, piaci információk gyűjtése.
- Társaság tulajdonosi szemléletű képviselete a vevők felé, jó hírnevének megőrzése.
Elvárásaink:
- Felsőfokú kereskedelmi vagy közgazdasági végzettség.
- FMCG / KAM területen minimum 3-5 éves tapasztalat.
- Microsoft Office felhasználói szintű ismerete, magabiztos Excel tudással.
- Jó problémamegoldó képesség.
- Kiváló kommunikációs képesség.
- Precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
- Proaktivitás, határozottság.
- Értékesítés-, vevőorientált hozzáállás.
- B kategóriás jogosítvány.
Amit kínálunk:
- Versenyképes bérezés (fix + teljesítményarányos jövedelem)
- Biztos, hosszú távú munkahely
- Céges autó
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat a csaki.ildiko@foodnet.hu email címre.
Dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú élelmiszer disztribútor cégünk jókedélyű, szorgalmas csapatába keressük új kollégánkat az alábbi munkakörben:
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Feladatok:
Téged keresünk, ha pörgős, aktív személyiség vagy, szeretsz tenni-venni, de kifejezetten jól bírod a monoton feladatokat is!
- Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása a vállalatirányítási rendszerben,
- Iratok iktatása, rendezése, lefűzése,
- Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
Elvárásaink:
- Alapszintű angol nyelvtudás,
- Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés,
- Barátságos, nyitott személyiség,
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
Amit kínálunk:
- Stabil, teljesen bejelentett munkabér,
- Megbízható, folyamatosan fejlődő vállalati háttér,
- Kifejezetten támogató vezetőség,
- Egyéb juttatások.
Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat a csaki.ildiko@foodnet.hu email címre.
