Álláslehetőségek

Dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú élelmiszer disztribútor cégünk jókedélyű, szorgalmas csapatába keressük új kollégánkat az alábbi munkakörben:

KEY ACCOUNT MANAGER

Feladatok:

  • Folyamatos személyes és elektronikus kapcsolattartás a kezelt vevőkkel, stabil, hosszútávú együttműködés kiépítése.
  • A Társaság által kitűzött mennyiségi és minőségi értékesítési célok elérése (forgalom, profitabilitás, disztribúció, polcrészesedés, kihelyezés, elérhetőség).
  • A kezelt vevőknél fejlődési lehetőség állandó fókusza, a vállalat pozíciójának folyamatos javítása, listázottság bővítése és optimalizálása, problémakezelés.
  • Éves szerződések előkészítése, tárgyalása, megállapodások implementációja.
  • Éves tervezéssel kapcsolatos feladatok.
  • Kereskedelmi promóciókkal kapcsolatos folyamatok kezelése, ellenőrzése, elemzése (ajánlat, visszaigazolás, végrehajtás).
  • Mutatószámok folyamatos követése, elemzése, vevőkkel történő közös értékelése.
  • Kétirányú és megfelelő időben történő információ-áramlás biztosítása. Aktuális piaci információk folyamatos begyűjtése, javaslatok, ötletek megosztása a kereskedelmi csapattal.
  • Elvárt szintű forecast rendszeres elkészítése a SCM munkatársakkal.
  • Napi készletkezelésben történő aktív részvétel – termékek be- és kivezetése során, problémás szavatossági idejű termékek hatékony kezelése.
  • Kereskedelmi értekezleteken való aktív és proaktív részvétel.
  • Konkurencia nyomon követése, piaci információk gyűjtése.
  • Társaság tulajdonosi szemléletű képviselete a vevők felé, jó hírnevének megőrzése.


Elvárásaink:

  • Felsőfokú kereskedelmi vagy közgazdasági végzettség.
  • FMCG / KAM területen minimum 3-5 éves tapasztalat.
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete, magabiztos Excel tudással.
  • Jó problémamegoldó képesség.
  • Kiváló kommunikációs képesség.
  • Precíz, önálló, felelősségteljes munkavégzés.
  • Proaktivitás, határozottság.
  • Értékesítés-, vevőorientált hozzáállás.
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes bérezés (fix + teljesítményarányos jövedelem)
  • Biztos, hosszú távú munkahely
  • Céges autó

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat a csaki.ildiko@foodnet.hu email címre.

Dinamikusan növekvő, magyar tulajdonú élelmiszer disztribútor cégünk jókedélyű, szorgalmas csapatába keressük új kollégánkat az alábbi munkakörben:

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Feladatok:

Téged keresünk, ha pörgős, aktív személyiség vagy, szeretsz tenni-venni, de kifejezetten jól bírod a monoton feladatokat is!   

  • Bejövő számlák ellenőrzése, iktatása a vállalatirányítási rendszerben,
  • Iratok iktatása, rendezése, lefűzése,
  • Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.


Elvárásaink:

  • Alapszintű angol nyelvtudás,
  • Precíz, felelősségteljes, önálló munkavégzés,
  • Barátságos, nyitott személyiség,
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.


Előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,


Amit kínálunk:

  • Stabil, teljesen bejelentett munkabér,
  • Megbízható, folyamatosan fejlődő vállalati háttér,
  • Kifejezetten támogató vezetőség,
  • Egyéb juttatások.

Ha hirdetésünk felkeltette érdeklődésedet és szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, küldd el bérigénnyel megjelölt szakmai önéletrajzodat a csaki.ildiko@foodnet.hu email címre.

TERMÉKKATALÓGUS